Lighting Up Rooms

Een uitgebreid zoekwoordenonderzoek voor een kwalitatief onderzoekster.

Het bedrijf

Lighting Up Rooms voert sinds 2004 wereldwijde kwalitatieve studies uit. Ze trainen teams en coachen in empathische communicatie. 

De vaardigheden die bij LUR worden onderwezen, vormen de basis voor masteronderzoekers en empathische leiders die kamers willen verlichten met hun aanwezigheid, zelfvertrouwen, competentie en vreugde.

De uitdaging

Lighting Up Rooms liet door webdesign agency Gaia Digital een nieuwe website bouwen. Bij een nieuwe website komt het één en ander om de hoek kijken. 

Om de content zo sterk mogelijk te maken, heeft LUR ervoor gekozen om een zoekwoordenonderzoek uit te voeren. De zoekwoorden die hieruit naar voren kwamen, worden toegepast op de verschillende pagina’s

Jouw seo-partner

Aanpak

Voordat het zoekwoordenonderzoek van start ging, heeft de eigenaresse van LUR ons voorzien van een lijst aan termen die relevant zijn voor haar bedrijf.

Het zoekwoordenonderzoek zelf is uitgevoerd in SEMrush. Deze SEO tool geeft ons kennis over de verschillende databanken (Nederland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, ect.). Daarnaast geeft het ons inzichten in het zoekvolume, de zoekmoeilijkheid en de zoekintenie. 

Alleen met deze kennis kun je de zoekwoorden naar behoren selecteren en verwerken op de website.

Wil jij online de aandacht trekken?

Resultaat

Momenteel is Lighting Up Rooms bezig met het doorvoeren van de resultaten van het zoekwoordenonderzoek. Significante verbeteringen zullen we pas zien na de doorvoering hiervan. De resultaten zullen binnenkort gedeeld worden!

“NTB”

Julie Krohner

Founder Lighting Up Rooms